גפני מגבה את דרעי: "נעשו מאמצים לפגוע בו ובציבור שהוא מייצג"

איתי גדסי No Comments on גפני מגבה את דרעי: "נעשו מאמצים לפגוע בו ובציבור שהוא מייצג"

ח"ג משה גפני: "זהו עינוי דין של למעלה משש שנים כשבסופו הרצון שלהם להוציא אותו מהכנסת, אין ספק כי אם היה מדובר באדם אחר היו מגיעים להסדר מקל, כמקובל בנושאים מסוג זה"

משה גפני צילום: פלאש90
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר יהדות התורה, ח"כ משה גפני מגבה את יו"ר ש"ס, אריה דרעי על רקע כתב האישום נגדו בגין עבירות מס: "הרב אריה דרעי יו"ר תנועת ש"ס, מגדולי הלוחמים נגד הממשלה הרעה הזאת, ושותף איתנו למאבקים למען הציבור בישראל, היהדות החרדית ולומדי התורה, נעשה כל מאמץ ע"י הרשויות לאכיפת החוק, לפגוע בו ובציבור שהוא מייצג", אמר גפני.

לדבריו "זהו עינוי דין של למעלה משש שנים כשבסופו הרצון שלהם להוציא אותו מהכנסת, אין ספק כי אם היה מדובר באדם אחר היו מגיעים להסדר מקל, כמקובל בנושאים מסוג זה. אני מחזק את ידיו ומקוה שימשיך בעבודותו עבודת הקודש להגדיל תורה ולהאדירה".

מוקדם יותר, הגיב ח"כ ישראל אייכלר: "אני מברך את ידידי הרב אריה דרעי שהר העלילות נגדו התכווץ ונמוג, לאחר שש שנות עינוי דין כשהקולר המשפטי תלוי על צווארו. שוב הוכח שמשטר הכפירה אינו ראוי לאמון הציבור האמוני בשום דבר ועניין. "אשר פיהם דיבר שווא וימינם ימין שקר".

"זה כבר יותר משלושים שנה שהרב אריה דרעי נרדף על ידי המשטר החילוני, בגלל שפרץ את חומות האוצר הסגור בפני החרדים ופתח את שערי השלטון לעדות המזרח. הוא החל לאפשר גם ללומדי תורה ולילדי החרדים לזכות לסיוע ממשלתי, אחת מני אלף, לעומת מה שמקבלים כל בני הדתות והכתות האחרות במדינה.

"בעיקר הוא נרדף על צוואר, על שבשליחותו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, הוא פתח את שערי מוסדות הרווחה והחינוך ליהדות המזרח, שקופחה במשך יובל שנים ויותר", אמר אייכלר.

ח"כ מאיר פרוש הגיב: "אני מחזק את ידיו של יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי, אשר משמש כשליח ציבור נאמן לשולחיו ומוסר את נפשו למען התורה ולומדיה. אני בטוח שהרב דרעי ימשיך לפעול עם היכולת והניסיון הרב בפעולותיו הציבוריות, לטובת הציבור בישראל״

חברי הכנסת של ש"ס שלחו לפני זמן קצר מכתב תמיכה לדרעי: "ראינו את הרדיפה והסבל שעברת אתה ומשפחתך, התקוממנו נגד העוול ועינוי הדין, אבל הורית לנו לא לדבר וגם כעת אתה מבקש. אנו בטוחים שתמשיך להנהיג אותנו בגאון עוד שנים רבות כיו"ר תנועת ש"ס. חזק ואמץ", כתבו נציגי ש"ס.

מנגד, בתנועה לאיכות השלטון הגיבו על הסדר הטיעון שנחתם עם דרעי והצהירו כי יעתרו לבג״ץ בנושא. "לא ייתכן שעבריין מורשע פעם אחר פעם ישוב בעתיד לזירה הציבורית, חייבים לדרוש קלון", אמרו בתנועה.



0 תגובות